Sorular ve Cevaplar
06 Aralık 2022

1-Kurumunuzda muayene olabilmek için nasıl randevu alabilirim ?  

Online randevu almak için http://www.mhrs.gov.tr./  adresini ziyaret ediniz. Telefonla randevu almak için, 182 numaralı telefonu arayınız.

2-Kurumunuzda acil polikliniği var mı ?

Kurumumuzda kırmızı alan tanımlaması bulunmamakta olup, ancak acil şikayetlerle başvuran hastalarımıza, mesai saati içerisinde genel polikliniklerimizde ve hafta içi 17:00 - 23:00, hafta sonu  08:00 - 23:00 saatleri arasında nöbet polikliniğinde hizmet vermekteyiz.

3-Kurumunuzda diş teli takılıyor mu?

Hayır, kurumumuzda ortodonti uzmanı bulunmamaktadır.

4-Kurumunuzda diş eti hastalıkları uzmanı var mı?

Kurumumuzda diş eti hastalıkları uzmanı (periodontoloji) bulunmamaktadır.

5-18 yaş altında birisi ebeveyni olmadan muayene olabilir mi ?

Merkezimizde 18 yaş altı bireylerde ebeveyni olmadan muayene yapılmamaktadır.

6-Randevu saatinden ne kadar önce muayeneye gelmeliyim?

Hastalarımızın randevu zamanından 15 dakika önce kurumumuza başvurmaları gerekmektedir.

7-Engelli hastalarınız için merkeziniz ne gibi imkanlara sahiptir?

Öncelikle merkezimize gelen engelli hastalarımız, bakanlığımızın yayınlamış olduğu 2010/73- 80 nolu genelgesine istinaden her birimimizde öncelikli hasta hakkına sahiptir. Merkezimiz, engelli hastalarımız için,  standartlara uygun engelli polikliniği ,engelli otoparkı,engelli tuvaleti,asansör gibi donanımlara sahiptir.Engelli olup merkezimize gelemeyecek durumda olan hastalarımıza, Evde Sağlık Hizmetleri Birimi personelleri tarafından mobil hizmet verilmektedir.Engelli olup hekimle iletişime geçemeyen ve ağız açmasında problem olan hastalarımız için genel anestezi altında tedavi hizmeti sunulmaktadır.

8-Kurumuzda SGK geçerli mi? Ücretli hasta muayenesi var mı?

Kurumumuz TC Sağlık Bakanlığına bağlı bir kamu hastanesidir.SGK geçerlidir. Ayrıyetten sigortasız vatandaşlarımızın ücretli olarak muayenesi yapılabilmektedir.

9-Kurumunuzda Çocuk Diş Hekimi uzmanı var mı ?

Kurumumuzda çocuk diş hekimi uzmanı (pedodontoloji uzmanı) bulunmaktadır.

10-Kurumunuzda Çene Cerrahi Uzmanı var mı?

Kurumumuzda Çene Cerrahi Uzmanı bulunmamaktadır.

11-Doktorumuzdan Memnun Olmadığımızda değiştirebilir miyiz?

Hastalarımız hasta hakları yönetmeliğinin 9.maddesi gereği hekim değiştirme hakkını kullanabilirler. Bunu yaparken hasta iletişim birimimize başvurarak kısa bir form doldurmaları yeterli olmaktadır.